Чи виправить Гундич аферу Микитюка?

К.B.G
2018-08-21, 09:15
  +13     0

29 серпня відбудеться перше судове засідання за позовом до Житомирської райдержадміністрації.
   
Члени  ініціативної  групи села Довжик, ГО «Збереження лісів Полісся», за підтримки НАЦІОНАЛЬНОГО КОРПУСУ та адвокатського об’єднання «АСПЕКТ», оскаржують два розпорядження  Житомирської райдержадміністрації, якими створено передумови для незаконної забудови ТОВ «Аскона-Південь». 

         А саме:

         № 675 від 14.12.2016 «Про затвердження детального плану території земельної ділянки , розташованої поза межами населеного пункту на території Кам’янської сільської ради Житомирського району»

         № 782 від 08.12.2017 «Про затвердження детального плану території земельних ділянок, розташованих за межами населеного пункту на території Кам’янської сільської ради Житомирського району»

         Найбільше, що обурює нас в цих розпорядженнях – це послання на фіктивні громадські слухання 28.11.2016 та 16.10.2017. Опитані нами мешканці Довжика (звісно не всі – але багато людей), нічого не чули про такі громадські слухання і не приймали в них участь. Поки що ми не знаємо, чи були повністю сфальсифікований протокол громадських слухань, або була маніпуляція – проведення «по-тихому», не афішуючи дату, місце та предмет громадських слухань.

         Ця маніпуляція позбавила мешканців Довжика можливості висловитися про негативні наслідки діяльності виробництв ТОВ «Аскона-Південь» з метою їх усунення:

         1) вирубка лісу;

         2) пилове та хімічне забруднення;

         3) шум, особливо вночі;

         4) неналежна інформаційна робота з мешканцями – підприємство не інформує про свою діяльність, заплановані та реалізовані заходи для усунення негативних наслідків, а також ризики (що буде у разі, якщо всі запаси пінопласту на складах загоряться? – чи не задушить смог село…);

         5) обмеження проходу найкоротшим шляхом до кільцевої зупинки Богунії, що змушує людей йти небезпечним і неосвітленим узбіччям траси;

         6) тиск якихось кримінальних активістів на невдоволених мешканців з метою обмежити їх активність в оскарженні;

         7) періодичні затори вантажних фур на в’їзді в Довжик;

         8) блокування участі громадськості через маніпуляції;

         9) завод знаходиться біля масових поховань гітлерівського концтабору, на яких місцеві мешканці висадили після війни дубраву – і належні дослідження пошукових команд та археологів не проведені (чи не збудоване виробництво похованнях?);

         10) забруднення річки Кам’янка;

         11) перетворення Довжику, що був рекреаційною зоною, в забруднене промислове передмістя (багато хто купував тут будинки внаслідок інвалідності та потреби дихати цілющим чистим лісним повітрям);

         12) завод сприяє корупції в поліції, прокуратурі та екологічній інспекції, - бо купував пісок у бізнесменів, які видобували його не зовсім легально.

         Ми хочемо скасувати розпорядження Житомирської райдержадміністрації № 675 від 14.12.2016 та № 782 від 08.12.2017, щоб змусити ТОВ «Аскона-Південь» провести повторні громадські слухання і вислухати людей. А далі працювати над проблемами і вирішувати їх: встановлювати системи шумозахисту; пиловловлювання; не допускати скупчення транспорту; зробити стежку на Богунію – відкрити 2-є воріт за пам’ятником і т.п.

         Якщо судді не отримають хабарі, вони задовольнять цей позов: громадські слухання були призначенні неналежним органом влади – і тому вони не можуть бути підставою для прийняття містобудівної документації. – Згідно ч. 3 ст. 21 Закону №3038,  п. 3 постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку проведення громадських слухань щодо врахування громадських інтересів під час розроблення проектів містобудівної документації на місцевому рівні» від 25 травня 2011 р. № 555 громадські слухання в компетенції сільських, селищних, міських рад та їх виконавчі органів.

         Отже осіб, які забезпечують роботу з розгляду пропозицій громадськості, мав призначити орган місцевого самоврядування. Зазначені особи мали відповідати за оприлюднення, доступ, автентичність проектів містобудівної документації – а не Житомирська райдержадміністрація.

         В той же час, ми плануємо в найближчі робочі дні завітати до голови Житомирської облдержадміністрації Ігоря Петровича Гундича. Згідно абз. 3 ст. 33 закону «Про місцеві державні адміністрації»:

        «Голови обласних державних адміністрацій мають право скасовувати розпорядження голів районних державних адміністрацій, що суперечать Конституції України та законам України, рішенням Конституційного Суду України, актам Президента України, Кабінету Міністрів України, голів обласних державних адміністрацій, а також міністерств, інших центральних органів виконавчої влади.»

         А інша норма цього ж закону (ст. 3), встановлює принцип діяльності державних адміністрацій:

      «Місцеві державні адміністрації діють на засадах: 

           відповідальності перед людиною і державою за свою діяльність; 

           верховенства права; 

           законності; 

           пріоритетності прав людини; 

           гласності; 

           поєднання державних і місцевих інтересів.»

       Ігоре Петровичу! У вас є шанс виправити помилку чи свідоме порушення закону з боку Сергія Микитюка – скасувати розпорядження Житомирської РДА № 675 від 14.12.2016 та № 782 від 08.12.2017.

       Ви маєте захистити простих людей – мешканців села Довжик, та вжити заходи для усунення порушень законодавства підлеглим головою РДА!

       Щиро сподіваюся, що пов’язані з ТОВ «Аскона-Південь» особи чи їх посередники-«рішали» в органах влади, ще не давали Вам хабарів! І що Ви захищаєте закон, а не чиїсь бізнесові інтереси – які реалізуються на порушенні прав простих людей…


Богдан Коротун


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0