«Транспортна еволюція Житомира. Лонгрід» або «Еволюція великої брехні. Житомир» Частина 2 «Операція валідація»

Инсайдер
2018-11-05, 13:48
  +42     0

Першу частину Великої брехні житомирських можновладців читайте за посиланням: http://insider.zt.ua/blogs/17607-transportna-evolyucya-zhitomira-longrd-abo-evolyucya-velikoyi-brehn-zhitomir.html

Другу частину буде присвячено виключно ключовому елементу «гордості» житомирських реформаторів – впровадженню електронного квитка. І тут мова вже піде не стільки про викриття брехні, скільки про некомпетентність, недбалість та, можливо, організовану злочинність.

Тож, з 12 лютого 2017 року у Житомирі почали впроваджувати систему електронного квиток https://www.vgolos.zt.ua/u-zhytomyri-pochaly-vprovadzhuvaty-systemu-e-kvytok/ і одразу цілий ряд брехливих заяв:
«Поки у пасажирів ще немає електронних карт, валідацію поїздки здійснює кондуктор, і вся інформація одразу відображається в системі: скільки пасажирів, коли, де, пільговик чи ні…» писав заступник міського голови Дмитро Ткачук на своїй сторінці у Facebook.

Система працює вже майже два роки, але й досі пільговиків ми не рахуємо, нічим рахувати, не має засобів обліку.
«Як повідомив заступник міського голови Дмитро Ткачук, паперових проїзних більше випускати не будуть. А от паперові відривні квитки ще використовуватимуть паралельно з автоматизованою оплатою упродовж півроку» https://www.vgolos.zt.ua/u-zhytomyri-bilshe-ne-budut-vykorystovuvaty-paperovi-proyizni-kvytky-v-gromadskomu-transporti/ – паперові відривні квитки використовуються до сих пір, тільки за «інноваційну» можливість кондукторам відривати їх «по-новому» з бюджету заплатили 2 млн. 340 тис. грн.

До речі це ноу-хау, коли кондуктор ходить з мобільним валідатором, існує у м. Тернопіль, де з 2015 року подібну технологію обкатувала вітчизняна компанія «Гексагон-Україна». Однак, як з’ясувалось, не така вона вже й вітчизняна (про це читайте нижче).
Отож на другому році впровадження електронного квитка в Житомирі система почала давати збій https://zhitomir.life/5797-miska-rada-povernula-validatori-nadani-v-orendu-privatnim-pereviznikam.html

«Міська рада повернула валідатори, які комунальне підприємство “Житомиртранспор” надало в оренду приватним перевізникам. За словами директора КП “Житомиртранспорт” у міській раді вирішили призупинити експлуатацію валідаторів до впровадження “карти житомирянина”.

Справжня причина повернення валідаторів звісно була зовсім інша: https://zt.20minut.ua/Groshi/groshi-na-viter-validatori-u-marshrutkah-dlya-pasazhiriv-chi-perevizni-10680887.html

Вихід із ситуації житомирські можновладці знайшли просто геніальний, оголосили «картку житомирянина» панацеєю від усіх бід: «Передбачається, що картка житомирянина поліпшить якість муніципальних послуг.»http://zhytomyrschyna.zt.ua/index.php/2016-05-04-17-27-19/2016-05-04-18-58-59/1419-kartka2018Але зрозумівши, що їм вже не повірять, у своєму прагненні до вершин, безсоромнозбрехали: «Це перший проект в Україні такого масштабу. Ще ні одного такого проекту не було в країні реалізовано. Житомир тут стартує першим» https://www.zhitomir.info/news_175272.html

Для довідки, в Україні є такий собі проект «Картка киянина» https://www.kyivcard.com.ua/main/ який діє з 2012 року. Наразі в системі вже зареєстровано 1,5 мільйони користувачів, з них 600 тисяч пенсіонерів https://hmarochos.kiev.ua/2018/09/25/kartku-kiyanina-peretvoryat-na-munitsipalnu-kartku-shho-zminitsya/

Ще з 2016 року за допомогою картки можна було отримати найрізноманітніші послуги https://oleg-leusenko.livejournal.com/4375435.html. Оформлення картки безкоштовнеhttps://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/Kiev+Card/, а не так як обіцяють житомирянам: «Загалом передбачається, що безкоштовно їх отримають близько 50 тисяч пільговиків. Решта житомирян зможуть оформити картку, заплативши приблизно 100 гривень за її виготовлення».

От і маємо, що в Житомирі як завжди, ще ні чого не має, але розповідають, що вже перші та наймаштабніші… І чекають житомиряни на «картку мешканця», а її все нема й нема…

В чому ж затримка? Але й тут реформатори не винні, бо, мовляв, у банку виникли проблеми із сертифікацією чипу https://www.youtube.com/watch?v=LKnj0S51En0

Стоп… Якого чипу? Адже банківські картки з безконтактною чиповою технологією вже сертифіковані. Тут ми вирішили «копнути» глибше і розібратися із ситуацією з самого початку:
Згідно із реєстром фізичних та юридичних осіб, фірма-постачальник валідаторів для Житомирського та Тернопільського ТТУ, має кіпрське коріння. Прилади придбали у столичної фірми «Гексагон-Україна», кінцевими власниками (бенефіціаріями) якої є два жителі республіки Кіпр. Кіпрська фірма є також співзасновником згаданого підприємства» https://www.vgolos.zt.ua/validatory-dlya-zhytomyrskykh-troleybusiv-kupyly-u-firmy-z-kiprskym-korinnyam/

«Попри очікування, що встановлення валідаторів заощадить кошти на зарплатах кондукторам — у ТТУ не знають, коли відмовляться від їхніх послуг. У серпні кондукторам Житомирського ТТУ нарахували понад 1 млн грн зарплати». На той момент вже пройшло 8 місяців, і автори новини справедливо запитували про обіцяне виведення кондукторів, яке за рік  може зекономити 12 млн. грн. Та це питання актуальне і по нині (новині вже рівно рік).

Можливо зволікання пов’язані з тим, що всім цім почали цікавитись контролюючи органи? З ухвали слідчого від 05.02.18 по справі №295/1356/18:
«Також встановлено, що ТОВ «Гексагон Україна» (код ЄДРПОУ 36038437) надало недостовірні відомості КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради щодо відповідної кваліфікації вимогам згідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015, а саме: надання підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації; щодо досвіду виконання аналогічних договорів, в тому числі референція для автоматизованої системи оплати проїзду в м. Тернополі від 09.09.16, згідно якої Управління транспорту, комунікацій та зв’язку Тернопільської міської ради засвідчує, що компанія ТОВ «Гексагон Україна» була інтегратором АСОП, поставила, встановила та ввела в експлуатацію АСОП та ОП для м. Тернопіль, що не знайшло свого підтвердження, так як такого виду роботу виконувало ТОВ «Системний зв’язок».

Крім того встановлено, що згідно митної декларації №605112 від 29.04.17 ТОВ «Гексагон Україна» ввезло від компанії з Чехії апарати для видавання квитків у громадському транспорті із вбудованим радіо модулями стаціонарні валідатори моделі CVP24, у кількості 170 шт. на загальну суму 4 272 925,06 грн., тобто за ціною 25 134,85 грн/шт. (по курсу 28.89 грн/Євро). Також було ввезено мобільні термінали NEW8120R в кількості 350 шт. загальною вартістю 1 613 320,00 грн., тобто за ціною 172 дол. США за шт. або 4424,60 грн/шт. (по курсу 25.72 грн/дол. США).

Також встановлено, що у тендерній пропозиції визначена ціна комплекту мобільного валідатору 13000,00 грн (з ПДВ), передбачено поставку 180 комплектів на загальну суму 2 340 000,00 грн.

Вартість мобільного валідатору NEW8120R, із урахуванням сплати митних платежів становить 5 310,00 грн. (4 425,00 грн. + 885 грн. (20% ПДВ) за комплект. Тобто, ТОВ «Гексагон Україна» у тендерній пропозиції визначило ціну мобільного валідатору, яка є вищою ціни 1 комплекту при ввезені на територію України на 7 690,00 грн., а саме ціну мобільного валідатору збільшено у 2,45 разів.
Таким, чином наявні ознаки завищення вартості поставки ТОВ «Гексагон Україна» для Комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради мобільних валідаторів в кількості 180 шт. на загальну суму 1 384 200, 00 грн.

Крім того встановлено, що з березня 2017 року ТОВ «Гексагон Україна» змінило назву на ТОВ «Сімбол сістем».
Водночас було встановлено, що між КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради та ТОВ «Сімбол сістем» було укладено договір №29/09 від 29.09.2017 на виконання послуг з поставки пластикових карток для автоматизованої системи оплати за проїзд (код за ДК 021:2015-30160000-8 Магнітні картки) у кількості 80 000 шт. на загальну вартість
1 287 000,00 грн.

Також між КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради та ТОВ «Сімбол сістем» було укладено договір № 271 від 21.11.2017 з технічного переоснащення автоматизованою системою оплати за проїзд АСОП (код ДК 021:2015:48810000-9 Інформаційні системи) на загальну суму 11000000,00 грн.

У ході першочергових перевірочних дій установлено, що 28.12.17 було підписано додатковий договорі №2 до договору 271, відповідно якого ТОВ «Сімбол сістем» до 01.12.17 повинен поставити «Мобільний валідатор безконтактної дії», який станом на 15.12.2017 поставлений до

КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради не був, однак акт частково виконаних робіт відповідно договору № 271 від 21.11.2017 був підписаний обома сторонами договору, на підставі якого на рахунок ТОВ «Сімбол сістем» було перераховано грошову суму в розмірі 412 500,00 грн.»

З матеріалів ухвал відомо, що 12 січня 2018 року до ЄРДР було внесено відомості про досудове розслідування за ознаками правопорушення, передбаченого ч.1 статті 366 Кримінального кодексу України (Службове підроблення). Слідством встановлено, що
ТОВ «Гексагон Україна» надало недостовірні відомості Житомирському ТТУ, а саме: не підтвердило наявність у працівників відповідної кваліфікації та вказала, що виконувала такі роботи у Тернополі, хоча насправді їх виконувало ТОВ «Системний зв’язок».
Також за матеріалами слідства ТОВ «Гексагон Україна» у тендерній пропозиції завищило ціну мобільних валідаторів у майже 2,5 рази: за 180 валідаторів ТТУ переплатило 1 млн 384 тис. 200 гривень.

До того ж, слідчі зазначають, що у грудні 2017 року в ТТУ підписали підряднику, який на той момент вже змінив назву на ТОВ «Сімбол систем», акт частково виконаних робіт з поставки «мобільних валідаторів безконтактної дії», хоча фактично апарати поставлені не були. Триває слідство.

Далі ще цікавіше, а точніше сказати – страшніше. Як з’ясувалося тема недолугих здобутків у сфері впровадження електронних квитків та муніципальних карток вищезазначеним пулом компаній зацікавила і наших Тернопільських колег.
Дякуємо головному редактору тернопільського інтернет ресурсу «Terminovo» Назарію Наджогі і, оскільки в Тернополі ті ж самі інтегратори системи, що і в Житомирі, переповімо (звісно все перевіривши) частину його дослідження https://terminovo.te.ua/news/6579/

«Соціальна картка тернополянина» як і «картка житомирянина» містить транспортний компонент, дає право на пільговий проїзд, дешевші медикаменти в аптеках. Взамін треба небагато – заповнити анкету з усіма персональними даними. Чи не лячно буде, коли хто ви, звідки, ким працюєте, де проживаєте, номер телефону дізнаються спецслужби держави-агресора?
Послугу по виготовленню «Соціальної картки Тернополянина» надає ТОВ «Системний зв’язок». Замовити картку можна подавши онлайн-заявку, скористатися послугами ЦНАПу, або безпосередньо в офісі «Системного зв’язку». Станом на перше вересня виготовили 45 тисяч таких карток.

За договором між КП «Тернопільелектротранс» та ТОВ «Системний зв’язок» вся інформація, за якою можна встановити чим займається людина, чи є діти, дружина, де проживає, де працювала чи навчалася, де служила у війську, паспортні данні, ідентифікаційний номер передається приватній структурі (ТОВ «Системний зв’язок») зі згоди самого заявника.
У договорі між цими компаніями №11/16k/182 від 25.11.2016 (стороною 1 є КП «Тернопільелектротранс», Сторона 2 – ТОВ «Системний зв’язок» – прим.) вказано п. 4.8. Задля належного виконання зобов’язань за п. 2.2 та розділом 4 (Продаж ПКТК та тарифних пакетів –прим.) даного Договору, Сторона 2 вправі залучати до виконання таких зобов’язань третіх осіб. Сторона 2 несе відповідальність за дії третіх осіб, які їм доручаються.

6 лютого цього року (майже одночасно з Житомиром) відкрито кримінальне провадження №12018210000000109 за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст. 209, ч.1 ст. 258-5 КК України. А це легалізація (відмивання) доходів, одержаних злочинним шляхом, та фінансування тероризму, тобто дії, вчинені з метою фінансового або матеріального забезпечення окремого терориста чи терористичної групи, організації, підготовки або вчинення терористичного акту.
Фігурантами цього провадження є дві компанії: те ж саме товариство «Системний зв’язок» та ТОВ «Сімбел Сістемс» (Гексагон-Україна).
Як зазначено у клопотанні слідчого, у вересні 2017 року Тернопільська міська рада залучила для запровадження електронних квитків «Соціальна картка Тернополянина» TOB «Системний зв’язок», яке, в свою чергу, уклало договір на виготовлення та персоналізацію карток з TOB «Сімбол Системс» за адресою: м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 3. В подальшому TOB «Системний зв’язок» проводило переказ грошових коштів для TOB «Сімбол Системс» за виготовлення і персоналізацію «Соціальної картки Тернополянина», а також передало вказаному товариству базу персональних даних мешканців м. Тернополя для виготовлення вказаних електронних квитків.

При цьому йдеться в Ухвалі суду, що серед засновників TOB «Сімбол Системс» є громадяни Російської Федерації.
Крім того, це не єдина кримінальна справа, в якій містяться ознаки злочину в діяльності ТОВ «Системний зв’язок».
Слідчим управлінням ГУНП у Волинській області здійснюється досудове розслідування кримінального провадження № 12018030000000287, від 06.07.18 року, за ознаками складу кримінального правопорушення, відповідальність за яке передбачена ч.3 ст.191 Кримінального кодексу України. А це – привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем за попередньою змовою групою осіб.

Досудовим слідством здобуто фактичні дані про те, що службові особи КП «Луцьке підприємство електротранспорту» Луцької міської ради, зловживаючи своїм службовим становищем, діючи за попередньою змовою із службовими особами ТОВ “Системний зв’язок”, під час виконання робіт з технічного переоснащення систем диспетчерського контролю сповіщення пасажирів та оплати проїзду, здійснили розтрату бюджетних коштів – йдеться в Ухвалі Луцького міськрайонного суду Волинської області Справа №161/12278/18 від 03 серпня цього року.

Цю судову Ухвалу від 11.09.18 № 607/17800/18 про доступ до речей та документів ТОВ «Системний зв’язок» можна розглянути в Єдиному державному реєстрі судових рішень.
За правилами публікацій судових ухвал та рішень в судовому Реєстрі імена та прізвища не вказуються. Втім, як ведуть ниточки до громадян держави-агресора можна прослідкувати за відкритими даними аналітичної системи YouControl, а також за персональними сторінками представників компаній в соцмережах чи в загальному на інтернет-ресурсах компаній.
Отже, Тернопільська міська рада залучає тернопільську компанію до виготовлення «електронних персональних квитків». ТОВ «Системний зв’язок», маючи право згідно договору з КП «Тернопільектротранс», залучає київську фірму ТОВ «Сімбол Сістемс». І, як зазначено в клопотанні слідчого СБУ, третя сторона разом з другою фігурує у відмиванні коштів, не кажучи вже про фінансування тероризму.

За даними аналітичної системи YouControl, засновниками ТОВ «Сімбол Сістемс» є кіпрська компанія «Фріотрон Холдінгс Лімітед», зареєстрована в місті Нікосія по вул. Георгіу Каріу, 8В, офіс 6В, та українське ТОВ «Ідентех-Україна». Власниками кіпріотської фірми є Параскеві Малтезоу та Софокліс Папаварнавас. Доля начебто української «Ідентех-Україна» в «Сімбел Сістемс» всього лиш 0,1%.
Офіційно директор ТОВ «Сімбол Системс» є громадянка України Раїса Терлецька, а представницькі функції компанії (у тому числі і у Житомирському проекті) виконує Олег Терлецький.

Олег Терлецьки на своїй сторінці в соцмережі Фейсбук вказує між іншим, що він також працював у Reikartz Hotels & Resorts. Це всеукраїнська мережа готелів та ресторанів.

За пошуковим запитом в YouControl щодо Єлені Кінані та Кінаніса Панагіотіса можна переглянути ряд фірм, які пов’язані назвою «Рейкартц» та ТОВ «Ідентех-Україна», зокрема і в готельному бізнесі. У Тернопільській області до їхньої мережі належить готель в Почаєві, що навпроти Свято-Почаївської лаври.
Про те, що готелі з назвами «Рейкартц» взаємо пов’язані та належать до одної й тої ж структури, пересвідчитись можна, власне, на сайті Reikartz Hotel Group. Крім того, на сайті в рубриці «О Нас» вказано, що керівною компанією мережі готелів є Reikartz Hotel Management (Рейкартц Хотел Менеджемент).

Така компанія теж є в реєстрах. І серед зазновників разом зі згаданою ТОВ «Ідентех-Україна» записані двоє осіб – якраз громадяни Російської Федерації, мешканці Москви Леонід Лавретьєв та Тимур Родіонов.
А згідно реєстраційних даних, у ТОВ «Ідентех-Україна», яка є засновником «Сімбол Сістемс», разом з ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджемент» навіть мають спільний номер телефону, попри різну юридичну адресу.
Резиденти Російської Федерації Леонід Лаврентьєв, Тимур Родіонов та ще Юрій Васін разом з тим же товариством «Ідентех-Україна» є в засновниках київського ТОВ «Он-лайн Дата Карта Центр». Види діяльності останнього полягають в тому числі у виготовленні електронних квитків.

Якщо зателефонувати за номером телефону +380444969191, який вказаний в реєстраційних даних ТОВ «Он-лайн Дата Карта Центр», вам піднімуть слухавку працівники компанії ТОВ «Сімбол Системс», попри знову ж таки різну юридичну адресу. І за цим номером ТОВ «Он-лайн Дата Карта Центр», засновником якої є троє громадян держави-агресора, вам підтвердять, що в них працює Олег Терлецький. Ще й перепитають, до якої компанії ви телефонуєте.

Дуже схожий номер телефону, який різниться лиш на одну останню цифру +380444969192, вказаний в контактах на сайті «Сімбол Системс», що спільно з тернопільською «Системний зв’язок» фігурує в кримінальному провадженні. Цю справу ведуть слідчі в особливо важливих справах УСБУ в Тернопільській області.

З вищевикладеного випливає зв'язок між трьома підприємствами-резидентами, які були задіяні в оборудках з впровадженням електронного квитка та соціальної картки в Тернополі, Луцьку та Житомирі, це ТОВ «Сімбол Систем», ТОВ «Системний зв'язок» та ТОВ «Рейкарц Хотел Менеджемент». А саме головне, той факт, що базове в цій схемі підприємство ТОВ «Гексагон-Україна» (ТОВ «Сімбол Систем») є дочкою/представництвом ЦШК «Гексагон» (ознайомтесь: https://geksagon.ru/ru/page/567-geksagon-ukraina-itogi-kruglogo-stola/ та http://symbolsystems.com.ua/news/asop) Чому це важливо, а тому, що російський ЦШК «Гексагон» є однією з групи компаній Razio Group http://raziogroup.com/ru/it якій належить проект «Удобный маршрут».

А тепер сядьте зручніше…

«В 2004 г. по заданию Правительства Москвы компанія ЦШК «Гексагон» приступила к специальному проекту по автоматизации учета проезда в наземном транспорте города на основе Социальной карты москвича. Проект получил название «Удобный транспорт». В июне 2008 г. по решению компаний проект "УДОБНЫЙ МАРШРУТ" был выделен в отдельную бизнес-структуру.»
Пропоную задуматися про можливі наслідки від того, що про те хто ви, звідки, ким працюєте, де проживаєте, номер телефону, дізнаються спецслужби держави-агресора?

P.S.: Можливо не всі причетні до процесів пов’язаних з впровадженням е-квитка в Житомирі були згодні брати участь в сумнівних оборудках, відтак директор КП ЖТТУ Андрій Нечуйвітер звільнився за власним бажанням https://zt.20minut.ua/Podii/direktor-zhitomirskogo-ttu-zvilnivsya-z-vlasnim-bazhannyam-10702921.html а нинішній керівник відмовляється підписувати документи на прийом чергової партії обладнання та публічно заявляє про тиск з боку високопосадовців http://insider.zt.ua/top/18100-direktor-ttu-rozpovv-pro-tisk-z-boku-kervnictva-msta-ta-dopiti-sbu.html



Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0