Чому міський голова не хоче ліквідовувати Інспекцію з благоустрою?

  0     0

Усі чудово пам’ятають, як міський голова Сергій Сухомлин чи не одразу після обрання його на посаду Житомирського міського голови пообіцяв житомирянам, що проведе реорганізацію комунальних підприємств, а деякі – взагалі ліквідує. Пройшло два роки, і, як бачимо, обіцянки так і залишилися обіцянками. Зокрема мова йде про ліквідацію комунального підприємства «Інспекція з благоустрою міста Житомир».

Наша громадська організація вирішила провести власне розслідування і дізнатися чому ж Інспекція та її директор Юрій Юзвинський настільки близькі серцю міського голови, що він так кардинально змінив своє рішення. 

Розпочати ми вирішили з однієї чи не найголовніших функцій підприємства наразі – демонтаж незаконно встановлених тимчасових споруд та рекламних засобів.

Згідно рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради №1176 від 22.12.2016 року Інспекція протягом місяця мала демонтувати визначені тимчасові споруди по місту. Усі витрати по демонтажу покривало управління комунального господарства. Загалом у переліку зазначено 43 незаконно встановлених споруди, серед яких гаражі, кіоски, автотрейлери, павільйони та намети. За інформацією, яку надала нам у відповідь на запит Інспекція з благоустрою станом на листопад 2017 року (майже за рік) з цього переліку демонтовано лише 5 самовільно встановлених споруд, з яких два гаражі на вулиці Клосовського, 4, кіоск з фаст-фудом на Покровській, 50, тимчасова споруда на вулиці Параджанова та автотрейлер на малій Бердичівській 2/7.

Якщо промоніторити усі кіоски, які Інспекція не демонтувала згідно цього рішення, то це загалом точки з продовольчими товарами у прохідних місцях або у місцях, що знаходяться поряд з Житнім ринком, зокрема споруди на вулиці Лятошинського. Також у списку є кіоски «М’ясна гільдія» та «Сінгурівські ковбаси», які також чомусь ніхто не чіпає. Тож звідки така вибірковість у керівника комунального підприємства пана Юзвинського та чому керівництво міста не вимагає від Інспекції звіту?

Взагалі контроль за виконанням даного рішення був покладений на колишнього першого заступника міського голови з питань діяльності виконавчих органів ради Ясюнецького О.О. Проте після його звільнення на початку 2017 року, ці обов’язки були покладені на міського голову Сергія Сухомлина.

Варто зазначити також, що за невиконання рішення виконавчого комітету, тобто нездійснення демонтажу тимчасових споруд та рекламних засобів, керівнику комунального підприємства Юрію Юзвинському, який, до речі, є депутатом Житомирської міської ради, мали винести догану, та замість цього нещодавно підвищили заробітну плату до 15 тисяч гривень.

Окрім рішення виконкому №1176 були і інші. Зокрема №1018, 149, 282, 498, 743, 889. Вони також стосувалися демонтажу тимчасових споруд, проте у більшості мова йшла про самовільно встановлені рекламні засоби, спеціальні конструкції, банери, лайтпостери та інше. Ми взяли декілька довільних адрес у документах, які нам надала Інспекція. Згідно цієї інформації рекламні засоби (6 позицій) за адресою вул. Київська 55 та Київська 53 мали б бути демонтовані. Наразі по трьом позиціям реклама як була, так і залишилася на місці. То що це? Помилка чи фіктивний звіт, який ніхто перевіряти не стане?

Така позиція влади, а саме відповідального за виконання рішення міського голови Сергія Сухомлина та виконавця директора Інспекції Юрія Юзвинського дає нам чітке розуміння про те, як насправді вирішуються подібні речі і як виконуються рішення міськвиконкому та міськради. І чому демонтуються визначені кіоски, а інші ніхто не чіпає.




Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0