Обласна прокуратура вимагає скасування приватизації одного з об’єктів комунальної власності Житомира

  +35     0


Останній рік для Житомира можна назвати роком приватизації. До переліку увійшло 53 об‘єкти приватизації, серед яких 5 об’єктів соціально-культурного призначення та 48 нежитлових приміщень.

Прес-служба міської ради повідомляла, що у 2018 році завершено процес приватизації таких об’єктів, як приміщення недіючої стоматологічної поліклініки на вулиці Великій Бердичівській, 33 (687,9 кв.м), приміщення магазинів на вул. Михайла Грушевського, 14/20, вул. Перемоги, 52 та Велика Бердичівська, 35, а також нежитлових приміщень за адресою вул. Мала Бердичівська,4 (251,5 кв.м). Загальна сума надходжень до міського бюджету від відчуження майна у 2018 році склала 26,3 мільйонів гривень. Нещодавно з аукціону було продано приміщення інфекційного відділення ЦМЛ№2 загальною площею 3104,2 кв.м. за 9 млн 6 грн. На черзі майновий комплекс готелю «Житомир».

І хоча міська влада запевняє, що приватизація ледь не єдиний діючий спосіб поповнити міський бюджет, до процесів продажу є чимало запитань, які, зокрема, стосуються оцінки вартості об’єктів.  
Та вони не єдині і виникають не лише у громади міста. Серед переліку приватизованих об’єктів є також приміщення недіючого дитячого садочку, який знаходиться у самому центрі Шодуарівського парку.
Нам стало відомо, що прокуратура Житомирської області звернулася до міської ради з приводу продажу об’єкта малої приватизації, а саме будівлі недіючого дошкільного начального закладу №54 з допоміжною господарською спорудою, який знаходиться за адресою м. Житомир, бульвар Старий, 22. Загальна площа приміщення становить 761,0 кв.м.

21 грудня 2018 року Житомирська міська рада уклала з ТОВ «Обрій Діджитал» договір купівлі-продажу приміщення за 6 млн 500 тис 1 грн. Так, у центрі паркової по ціні декількох квартир у Житомирі. Договором визначено обов’язок покупця щодо збереження профілю діяльності об’єкта, як дошкільного навчального закладу відповідно до Закону України «Про приватизацію державного і комунального майна».

У той же час, ч.ч.3, 4 ст. 80 Закону України «Про освіту» передбачено, що основні фонди, оборотні кошти та інше майно державних і комунальних закладів освіти не підлягають вилученню, крім випадків, встановлених законом. Об’єкти та майно державних і комунальних закладів освіти не підлягають приватизації чи використанню не за освітнім призначенням, крім надання в оренду з метою надання послуг, які не можуть бути забезпечені безпосередньо закладами освіти, пов’язаних із забезпеченням  освітнього процесу або обслуговуванням учасників освітнього процесу, з урахуванням визначення органом управління можливості користування державним нерухомим майном відповідно до законодавства.

Дана норма Закону є нормою імперативного характеру та прямо встановлює заборону на приватизацію об’єктів та майна державних і комунальних закладів освіти.

Паркан колишнього дошкільного навчального закладу

Прокуратура зазначає, що даний договір-купівлі продажу підлягає визнанню недійсним у судовому порядку, а також просить у міської ради надати інформацію про те, чи буде Житомирська міська рада самостійно вживати заходи щодо визнання договору купівлі-продажу недійсним та повернення майна дошкільного закладу освіти у комунальну власність. Міська влада має надати відповідь до 21 травня 2019 року.
Про результати повідомимо згодом.



Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0