Антикорупційний Рух Житомирщини: Чи є користь від відряджень чиновників міськвиконкому?

  +2     0

Антикорупційний рух Житомирщини раніше опубліковував інформацію про закордонні поїздки чиновників Житомирської міської ради. По-перше, з того часу пройшло майже пів року і керівництво міста наїздило та налітало ще не одну тисячу кілометрів, а, по-друге, на нашу думку, прийшов час поставити логічне питання: який коефіцієнт корисної дії від цих відряджень?


Важливо зазначити, що бюджетні кошти на поїздки не витрачалися. Фінансування витрат, пов’язаних із перебуванням працівників виконавчих органів Житомирської міської ради у відрядженнях за кордоном за період від березня по серпень 2017 року здійснювалися коштом приймаючих сторін, організаторів проектів та за рахунок власних коштів працівників, хоча такий ентузіазм виглядає дуже дивно. І хоч бюджетні кошти не витрачалися, заробітна плата під час відсутності на робочому місті, продовжувала нараховуватися.

Історія з закупівлею автобусів для трамвайно-тролейбусного управління дозволило деяким житомирським чиновникам частенько виїздити за межі України. У березні міський голова Сергій Сухомлин разом зі своїм заступником з питань транспорту Дмитром Ткачуком були в Польщі з метою участі у виставках транспорту та логістики «Warsaw Bas» та «MTTSL». Далі міський голова попрямував у відрядження до Стамбула з метою обговорення комерційної пропозиції на придбання автобусів компанії «Karsan Otomotiv Sanayi». У травні Сергій Сухомлин знову їде в Турецьку Республіку, щоб ознайомитися з продукцією та налагодити партнерські стосунки з «Anadolu Isuzu Otomotiv Sanayive Tic.A.S.». У підсумку оголосили тендер на закупівлю автобусів, та ще й влетіли в скандал, бо трамвайно-тролейбусне управління звинувачують у тому, що умови конкурсу були прописані під одного виробника, а саме під білоруський МАЗ. Тож чи була користь від відряджень? Питання риторичне.

Продовжують топ даремних поїздок працівники департаменту економічного розвитку міської ради, а саме начальник відділу інфраструктурних проектів та енергоефективності Тетяна Зятікова та головного спеціаліста цього відділу Марина Білоус. До речі, департамент економічного розвитку – це лідер міської ради за кількістю відряджень. Так-от, Тетяна Зятікова та Марина Білоус їздили до Норвегії та Польщі з метою участі у проекті, що спрямований на поширення в Україні досвіду норвезьких та польських міст у забезпеченні енергоефективності у комунальних закладах.

Директор департаменту економічного розвитку Микола Костриця також був у відрядженні у Польщі, але вже в рамках проекту «Підвищення інвестиційної привабливості України та конкурентоспроможності регіонів». Його заступник Борис Пахолюк їздив у Словацьку Республіку з метою участі в навчальному модулі для представників українських муніципалітетів в рамках проекту USAID. Ще один заступник Миколи Костриці – Олег Доценко їздив у Варшаву також з метою участі у семінарі в рамках проекту «Підвищення інвестиційної привабливості України та конкурентоспроможності регіонів», як і його начальник. Окрім того Доценко на три тижні їздив у Китай разом з вищезгаданою Мариною Білоус щоб відвідати семінар для посадових осіб органів місцевого самоврядування російськомовних країн. За інформацією Антикорупційного руху Житомирщини після приїзду на апаратному засіданні з міським головою та начальниками усіх управлінь та департаментів міської ради, мандрівники так і не змогли розповісти нічого суттєвого окрім особливостей життя в Китаї.

Цікавою є також мета поїздки заступника міського голови Матвія Хренова, який їздив в Кутаїсі Республіки Грузія, щоб відсвяткувати День міста.

Вищезгадані відрядження це лише частина з тих, у які їздило керівництво міста. Такі гучні назви проектів, беззаперечно за участю досвідчених спікерів та інформативністю. Проте після приїзду усе чомусь забувається і не впроваджується. Тож який ККД відряджень чиновників міської ради? Це знову питання риторичне.




Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0