Viber-бот "Житомиргазу" посів третє місце у рейтингу за кількістю звернень громадян

2019-02-26, 09:42
  0     0

Як повідомляє на своїй сторінці ПАТ «Житомиргаз»,  до Viber-боту 7104UA було 2189 звернень  та він посів третє місце  у рейтингу.

Споживачі Житомирщини  понад дві тисячі разів передали показання лічильника завдяки Viber-боту 7104UA та опинилися на третьому місці за кількістю звернень серед регіонів, де був введений новий сервіс зворотнього зв'язку.

Для реєстрації потрібно відсканувати QR-код у додатку (ілюстрація додана нижче) або використовуючи "Камеру" вашого ґаджета, ввести Особовий рахунок, суму останньої оплати або номер лічильника. Viber-бот дає можливість безплатно додати до 5-ти особових рахунків.

Окрім передачі показань за допомогою сервісу 7104UA клієнти компанії мають змогу  зі свого мобільного:

- передати показання газового лічильника,

- перевірити поточний баланс по своєму особовому рахунку,

- переглянути історію споживання та оплат,

- сплатити за газ онлайн за допомогою платіжної системи iPay MasterPass.




Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0