В Україні стартував прийом заяв до вишів

2019-07-11, 16:25
  0     0



В Україні почався прийом заяв у виші для вступу на бакалавра та наскрізного магістра – більшість вступників мають подавати їх в електронній формі через власні кабінети на сайті Єдиної державної електронної бази з питань освіти.

Можливість подання заяв була відкрита  10 липня 2019 року, о 9-й ранку.

«Хочу звернути увагу всіх вступників: після подання першої заяви в електронному кабінеті вже нічого, жодні дані, змінити не можна. Тому перед поданням першої заяви вступник повинен перевірити, чи правильно він завантажив усі документи та вказав інформацію», – наголосив генеральний директор директорату вищої освіти та освіти дорослих МОН Олег Шаров.

Зокрема, необхідно перевірити, чи завантажені правильні файли:

  • додатка до документа про освіту;

  • фото вступника;

  • довідки про місце реєстрації, якщо вступник претендує на сільський коефіцієнт.

Перевірити в кабінеті також потрібно:

  • чи правильно вами розрахований середній бал;

  • чи збігаються бали ЗНО, що відображаються в кабінеті та зазначені в сертифікатах ЗНО;

  • чи правильно вказаний номер мобільного;

  • чи правильно визначено громадянство, право на додаткові бали та сільський коефіцієнт.

Цього року вступники на бакалавра чи наскрізного магістра можуть подати на бюджет 7 заяв на 4 спеціальності. На контракт можна подати будь-яку кількість заяв.

Джерело фінансування вступник обирає під час подання кожної заяви. Загалом є 2 опції:

  1. На бюджет, а в разі не отримання рекомендації також на контракт;
  2. Виключно на контракт.

У кожній заяві, яку вступник подає на бюджет, він також обов’язково обирає її пріоритетність – від 1 до 7, де 1 – це найвища пріоритетність, а 7 – найнижча. Таким чином він позначає, на які конкурсні пропозиції у яких вишах хоче вступити найбільше – їм треба присвоїти найвищі пріоритетності, а які є менш бажаними – для них вказуються нижчі пріоритетності.

Докладна інструкція щодо подання електронних заяв розміщена за посиланням.


Є невеликий відсоток вступників, які подають заяви в паперовій формі до приймальних комісій вишу. Це ті, хто:

  • вступають за співбесідою, іспитами, квотами 1, 2, квотою для іноземців;

  • мають розбіжності в даних в ЄДЕБО та в шкільному свідоцтві (атестаті), сертифікаті ЗНО;

  • вступають для повторного навчання за бюджетні кошти;

  • мають право на першочергове зарахування (угода про відпрацювання лікарем чи вчителем в селі);

  • подають іноземний документ про освіту;

  • є іноземцями або особами без громадянства, які постійно проживають в Україні;

  • подають документ про освіту старого зразка (виготовлений НЕ за фотополімерними технологіями);

  • можуть отримати додаткові бали для вступу на спеціальності “Середня освіта (Фізична культура)” та “Фізична культура і спорт” (призери та переможці чемпіонатів Європи та чемпіонатів Світу, всесвітньої Гімназіади, переможці чемпіонатів України з олімпійських видів спорту);

  • подають заяву після закінчення терміну роботи електронних кабінетів;

  • не можуть зареєструвати електронний кабінет або подати електронну заяву з інших причин, що підтверджено довідкою приймальної комісії вишу.

26 липня вступники будуть знати, чи отримали бюджетне місце, до 31 липня вони повинні будуть принести оригінали документів до вишів для зарахування. 1 серпня відбудеться зарахування на бюджет, з цього ж дня починається оприлюднення списків на контракт. Зарахування на контракт може тривати до 30 вересня.

Джерело Час Полісся


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0