У Житомирі навчали, як працювати з дітьми з особливими освітніми потребами

2019-08-29, 15:19
  0     0


У Житомирському державному університеті ім. Івана Франка завершилася триденна Міжнародна літня українсько-італійська школа «Інклюзивна підготовка педагога як професійний і соціальний ресурс». Її учасниками стали 150 осіб, які досліджують сучасні методики інклюзивної освіти.

Про це повідомляє преслужба Житомирської обласної державної адміністрації.
 
Серед учасників школи – педагоги шкіл та дитсадків, асистенти вихователів та вчителів інклюзивних класів, фахівці інклюзивно-ресурсних центрів, батьки та представники громадських організацій.
 
Спікерами лекцій та практик стали профільні українські та італійські фахівці. Вони розповіли учасникам про актуальні зміни у сфері інклюзії, особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами, планування роботи тощо. Також, вони дізналися про сучасні тенденції та технології в галузі інклюзивної освіти.
 
Навчання у школі відбувалось наприкінці серпня. На Житомирщині функціонує 29 інклюзивно-ресурсних центрів.
 
Довідково. Міжнародна школа “Інклюзивна підготовка педагога як професійний і соціальний ресурс” діяла у межах двох українсько-італійських угод:
 
  • щодо співробітництва Університету Парми (Італія) та проєкту OVERWORLD, за яким проходить обмін студентами і викладачами ЖДУ та Університету Парми;

  • щодо співробітництва між Житомирським державним університетом імені Івана Франка (м. Житомир, Україна) та громадською організацією “ІСКОС” Емілія Романья Онлус (м. Болонья, Італія).
 
Минулого року у межах співпраці було організовано школу “Долаючи бар’єри: практичні аспекти організації інклюзивного простору педагогами закладів дошкільної та початкової освіти” для 180 учасників.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0