У облдержадміністрації перевіряють діяльність окремих чиновників, результати передадуть до поліції

2019-10-10, 09:34
  0     0

Голова Житомирської ОДА Віталій Бунечко нещодавно підписав розпорядження про упорядкування структури облдержадміністрації і вже розпочали оголошувати відкриті конкурси на зайняття вакантних посад департаментів та управлінь.
 
Про це повідомив Віталій Бунечко під час пресконференції, а також продемонстрував, як виглядає нова структура ОДА.

 
Як розповів керівник області, така реструктуризація облдержадміністрації дасть можливість оптимізувати роботу, й окремо зупинився на тих департаментах й управліннях, які зазнали змін.
 
«До департаменту регіонального розвитку приєднується управління дорожнього будівництва та інфраструктури та відділ менеджменту. І вчора я вже підписав розпорядження про оголошення конкурсу на керівника цього департаменту. Ми створили департамент культури, молоді та спорту – це новий підрозділ, до якого увійшли 2 управління. І зробили це за схемою об’єднання міністерств згідно рекомендацій КМУ. Незабаром оголосимо конкурс на керівника об’єднаного департаменту, тому прошу не маніпулювати прізвищами – ніби-то обрали вже нового очільника цієї структури. Також найближчим часом буде призначено керівника служби у справах дітей, який пройшов співбесіду з Миколою Кулебою – Уповноваженим Президента України з прав дитини. Наголошую, що оцінка для всіх керівників підрозділів буде одна – їх робота та професійність. А на всі вакантні посади буде відкритий конкурс, на який може подати документи будь-яка людина», – зазначив Віталій Бунечко.
 
Також, голова ОДА озвучив, що на даний час 2 людини проходять спецперевірки на посади заступників.
 
Голова ОДА також анонсував, що невдовзі представить журналістам результати внутрішньої перевірки підрозділів: «Запевняю, що передам результати перевірки діяльності окремих посадовців ОДА до правоохоронних органів. Це буде набагато цікавіше, ніж нова структура ОДА. Тому що мені набрид цей саботаж, ця «п’ята колона», яка, на жаль, присутня в ОДА, мене виводить з рівноваги робота деяких підлеглих, більше того – така робота мене не влаштовує».
 
Щодо оптимізації РДА Віталій Бунечко запевнив, що скорочення будуть відбуватись за новим законом про держслужбу та не буде таких значних виплат, які отримали попередні голови 4 РДА.
 
У структурі ОДА залишаються поки що без змін департамент фінансів, департамент агропромислового розвитку та економічної політики, департамент праці, соціальної та сімейної політики, управління охорони здоров’я та управління освіти і науки, управління інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю, управління екології та природних ресурсів, державний архів Житомирської області, управління внутрішнього аудиту та контрольно-аналітичної роботи.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0