Заступник мера розповів про недоліки валідації, єдиний квиток та коли житомирські пенсіонери платитимуть у комунальному транспорті

2020-01-17, 11:48
  0     0


Про проблеми у роботі системи валідації, введення єдиного квитка при готівковому та безготівковому розрахунку та коли пенсіонери платитимуть в комунальному транспорті – про це 16 січня під час брифінгу розповів заступник міського голови Олександр Шевчук.

Загалом роботу транспорту після підняття проїзду та впровадження нової системи оплати оцінив такими словами:

«Почнемо з позитиву, тому що негативу дуже багато назбиралось за цей час. Управління транспорту пропрацьовує усі ці негативні моменти, щось виправляємо, щось в процесі виправлення, але рух іде. Наша думка – що система запрацювала, з недоліками, але запрацювала», – каже заступник Житомирського міського голови Олександр Шевчук.

Він повідомив, що відривний квиток, який водії маршруток видають за готівкову оплату, з часом мають замінити.

«На сьогодні відривний квиток, який видають приватні перевізники, я вважаю, що він є законним. Надалі, я вважаю, ми перейдемо на єдиний квиток, який буде видаватися і з валідатора, і не з валідатора. Є проблема, але зараз вирішуємо», – каже Олександр Шевчук.

Заступник мера додає: найчастіше житомиряни жаліються на те, що валідатор не приймає деякі банківські картки, а причиною цього може бути її якість або не правильне використання. Натомість зауважує, що скарг на роботу транспортних карток майже не надходило.

«Ми кожного дня спілкуємось з «Ощадом», вчора була розширена нарада, і є, можливо, проблеми зі зчитуванням, якісь валідатори не хочуть приймати чіп; є проблеми з іншими картами: якісь валідатори приймають, якійсь не хочуть приймати. Але це питання більше до банків та карток, тому що сама система безконтактної карти різних ступенів і захисту, й карта більш сучасна працює без проблем. Але все ж таки з банківською карткою є затримка, тому що їй потрібен зв'язок дві-три секунди для того, щоб отримати валідацію. Взявши транспорту карту, я би порадив взяти її, вона набагато швидша, працює протягом секунди. Якщо взяти її як «Гаманець», то вона працює у всьому міському транспорті. Дуже поодинокі звернення, що транспортна карта не спрацювала у валідаторі. З банківськими картками проблеми, але кожен день дещо усувається, ведемо перемовини з банком», – розповідає заступник Житомирського міського голови Олександр Шевчук.

Також начальник управління транспорту Житомирської міської ради Костянтин Підпокривний уточнив, що учні у міському транспорті їздять по 3 гривні або ж можуть придбати місячний проїзний квиток за 35 гривень.

Житомирські пенсіонери поки що їздитимуть в тролейбусах безкоштовно, а запроваджувати платний проїзд будуть після того, як всі охочі отримають «Картку житомирянина».

«Вартість проїзду (в електротранспорті) підійметься для пенсіонерів і буде 3 грн. Але поки ми не забезпечимо наших пільговиків картками, ми будемо думати, чи будемо підіймати тариф з 1 березня, чи ні. Якщо раніше можна отримати картку протягом місяця, зараз є скарги, що ставлять людей в чергу вже на два чи два з половиною місяця. Тобто від цього буде залежати, чи приймемо це рішення з 1 березня», – пояснює заступник міського голови Олександр Шевчук.

З питанням щодо транспорту, вартості проїзду або скаргами можна звертатися на «гарячу лінію» «Житомиртранпорт»: 47-07-09. Працює вона з 9:00 по 18:00 год.

«Але найближчим часом зробимо, напевне, якусь «гарячу лінію» з робочим часом хоча б з 6-7 до 18-19», – зауважив Олександр Шевчук.

Джерело Житомир.info


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0