Сервісний центр теплокомуненерго на час карантину працюватиме дистанційно

2020-03-16, 16:00
  0     0


Через те, що існує загроза поширення коронавірусу, КП “Житомиртеплокомуненерго” ЖМР піклується про безпеку своїх абонентів, тому запроваджує ряд профілактичних заходів. Відвідування об'єктів підприємства становить загрозу, як для клієнтів, так і для фахівців підприємства.

Про це повідомляє КП “Житомиртеплокомуненерго”.

Тому з 16 березня по 3 квітня ми змушені обмежити доступ до адміністративної будівлі КП “Житомиртеплокомуненерго” ЖМР (Київська, 48) та розрахункової групи, яка знаходиться за адресою вул. Київська, 71 для осіб, які не є працівниками КП “Житомиртеплокомуненерго” ЖМР.

Для Вашої зручності ми посилимо комунікацію у віддаленому доступі:

Приймальня підприємства: тел. 47-19-30, електронна пошта teplo@teplo.net.zt.ua

- Теплова інспекція: тел. 22-98-08.

- Аварійно-диспетчерська служба: тел. 47-19-29.

- З питань обслуговування юридичних споживачів звертатись за номером телефону: 55-25-02.

- З питань обслуговування населення (щодо розрахунків та договорів) телефони розрахункової групи: 55-48-42, 55-48-43,
55-48-67, 55-34-81.

- Автоматична лінія для прийому скарг та пропозицій: 554-000.

- Документи та звернення громадян будуть прийматися:

- через скриньку, розміщену на вході в приміщення по вул. Київська, 48;

- через електронну пошту канцелярії: kancztke@gmail.com;

щодо розгляду документів та звернень громадян звертатися за телефонами: 47-19-30, 0931911895.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0