В 4 школах Житомирщини буде проведений навчальний експеримент

2017-08-15, 17:43
  0     0

4 школи з Житомирської області візьмуть участь у всеукраїнському експерименті «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти в умовах реалізації нового Державного стандарту початкової загальної середньої освіти».

100 загальноосвітніх навчальних закладів, в яких протягом 2017-2022 рр. проводитиметься експеримент, затверджено Наказом Міністерства освіти та науки України від 13 липня 2017 р. № 1028.


Реалізація програми всеукраїнського експерименту з метою практичної реалізації концепції Нової української школи відбудеться у початкових класах 4 закладів Житомирщини:

1. Коростенський міський ліцей Житомирської області;

2. Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 28 м. Житомира імені гетьмана Івана Виговського;

3. Новоград-Волинський колегіум Житомирської області;

4. Комунальна установа Романівської районної ради «Опорний навчальний заклад «Романівська гімназія» Житомирської області.

Зараз вчителі перших класів проходять навчання у практичних семінарах у Києві за участю тренерів з питань впровадження Державного стандарту початкової загальної середньої освіти – це один із заходів першого організаційно-підготовчого етапу програми експерименту у липні-жовтні 2017 року.

Буде створена робоча група вчених і вчителів, які здійснюватимуть науково-методичний супровід експерименту. Потім у Житомирі відбудеться перепідготовка педагогічних працівників за інтегрованими курсами у початковій школі.

Протягом другого формувального етапу експерименту у листопаді 2017 р. – травні 2022 р. для учасників експерименту відбудеться апробація та внесення коректив до навчально-методичного процесу в початковій школі. Навчання у цих класах буде проводитись безпосередньо за експериментальною методикою. МОН буде спостерігати за ходом експерименту та здійснюватиме його проміжне коригування при необхідності.

У червені-жовтні 2022 р. планується узагальнити результати -  третій етап всеукраїнського експерименту:

визначити динаміку показників ефективності розвитку академічних здібностей в учнів початкової школи – учасників експерименту;

провести серії семінарів, конференцій і круглих столів, спрямованих на розповсюдження перспективного досвіду щодо впровадження навчально-методичного забезпечення початкової освіти;

підготувати та видати навчальні й методичні посібники, методичні рекомендації за результатами експерименту.


Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0