Житомирська влада планує затвердити нове положення про бюджет участі

2018-01-29, 15:59
  0     0

Влада міста має намір затвердити нове положення про бюджет участі, завдяки якому реалізуються проекти, що запропоновані житомирянами.

Даний проект рішення сесії 26 січня розміщений на сайті міської ради.

«З метою подальшої реалізації громадського (партисипативного) бюджетування у місті Житомир, впровадження інноваційних механізмів залучення місцевої територіальної громади до участі у бюджетному процесі, на підставі Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», з урахуванням норм Бюджетного Кодексу України, Закону України «Про запобігання корупції», рекомендації постійної комісії із соціально-гуманітарних питань Житомирської міської ради від 09.10.2017 №80, пропозицій членів координаційної ради з впровадження бюджету участі (громадського бюджету) в місті Житомирі міська рада вирішила затвердити Положення про бюджет участі (громадський бюджет) міста Житомира, що додається. Визнати таким, що втратило чинність рішення Житомирської міської ради від 16.06.2016 №244 «Про бюджет участі (громадський бюджет) в місті Житомирі», - зазначається у проекті рішення.


У новому положенні були внесені зміни у «загальні положення», де з 8 пунктів залишилося тільки 5: прибрали обмеження загальної вартості проекту 1 млн грн, натомість додали два «антикорупційні» пункти: автор зобов’язується бути ознайомленим з Законом України «Про запобігання корупції»; у разі наявності конфлікту інтересів особа повинна письмово повідомити про це голову Координаційної ради.

Також був змінений порядок формування координаційної ради: якщо у положенні 2016 року було лише одне речення: «До складу Координаційної ради входить не більше 18 осіб, що обираються з-поміж представників територіальної громади міста Житомира», то тепер пропонується затвердити чіткий механізм формування координаційної ради та порядок відбору її членів.

«До складу Координаційної ради входять не більше 15 (п’ятнадцяти) осіб, а саме секретар Житомирської міської ради, директор департаменту бюджету та фінансів або уповноважений представник, директор юридичного департаменту або уповноважений представник, директор департаменту містобудування та земельних відносин або уповноважений представник, начальник управління по зв’язках з громадськістю або уповноважений представник, директор комунальної установи «Агенція розвитку міста», не більше 2 (двох) депутатів Житомирської міської ради (за згодою) та не більше 7 (семи) інших членів територіальної громади міста Житомира. Персональний склад Координаційної ради затверджується розпорядженням Житомирського міського голови після оприлюднення результатів рейтингового голосування. Представники громадськості – члени територіальної громади міста Житомира обираються шляхом рейтингового голосування з-поміж кандидатів, що подали заяву на ім’я Житомирського міського голови щодо бажання представляти інтереси громади у складі Координаційної ради», - йде мова у новому положенні.

Змін зазнала й кількість проектів, які може підтримати одна людина: якщо раніше можна було голосувати за п’ять проектів, то пропонується, щоб одна особа має проголосувати за два малих та два великих проекти, автор проекту не може проголосувати за свій проект. У Положенні є роз’яснення, що малі проекти – це проекти квартального, мікрорайонного значення, великі проекти – це проекти загальноміського значення.

Також зазначені обмеження щодо кількості проектів від одного автора – протягом одного року може надходити не більше одного великого та одного малого проекту. Зокрема, у разі виникнення конфлікту інтересів особа не має права подавати проект, а автори проектів несуть відповідальність за порушення авторських прав та прав на інтелектуальну власність стосовно інших авторів та/або третіх осіб.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0