На виконкомі обговорювали питання наповнення бюджетів приміських ОТГ

2018-02-27, 09:27
  0     0

Під час позачергового засідання виконкому, яке відбулось 26 лютого, обговорювали звіт про виконання міського бюджету в минулому році. Житомиряни працюють на підприємствах у приміських селах та відрахування з їхніх зарплат наповнюють бюджети ОТГ.

«Дайте дані по кількості платників ПДФО і кількість працюючих, щоб розуміти ресурси і розуміти, на що звертати увагу під час роботи по наповненню бюджету. Бо коли зустрічаємося з головами ОТГ, то вони говорять, що 2,5 тисячі людей працюють на житомирських підприємствах і ПДФО йде в Житомир, тобто, люди з передмістя наповнюють житомирський бюджет. А нам хотілось би знати скільки з Житомира працюють на підприємствах, які зареєстровані в (Житомирському) районі, щоб правильно вибудовувати відносити з тими ж ОТГ. Тому що, якщо взяти лише одне підприємство «Кромберг енд Шуберт», то там мінімум 1,5 житомирян працює, а гроші платяться в Оліївську ОТГ при достатньо високій зарплаті», - зазначив мер Житомира.


Член виконкому Руслан Годований підкреслив, що протягом останнього часу підприємства з обласного центру почали перереєстровуватися в районі.

«На жаль, є тенденція, що підприємства, які розташовані в місті Житомирі, але мають якийсь офіс в Житомирському районі, після кількох співбесід чи то з податковою, чи з якимсь іншим органом на тему «давайте збільшимо вашим людям зарплату», просто зриваються і перереєстровуються в Житомирський район, тому що там раді будь-якій реєстрації. Я розумію, що треба робити людям зарплату, але не треба робити так, щоб люди перереєстровувались тому, що їх там не чіпають. Якщо ви візьмете список підприємств в Житомирському районі, то побачите відомі компанії, які там зареєстровані. І причина лише в тому, що їх змушують, змушують, змушують максимально піднімати зарплату. Ми ж не в «космосі» живемо, в країні немає (нормальних) кредитів, немає споживчих настроїв і так далі і бізнес змушений не платити великі зарплати», - розповів Руслан Годований.

Мер Сергій Сухомлин зауважив, що наразі податкова не дуже «працює» з бізнесом, через те, що в Житомирській ОДПІ залишилося тільки 25 працівників.

«Це вже наша функція, фіндепартаменту і того відділу, який ми створюємо для роботи з платниками податків. Має бути нормальний діалог з бізнесом, чимось йому допомогти. Простий приклад коли житомирське велике підприємство, яке платить ПДФО в Житомирі, не має доступу до реалізації своєї продукції в місті. Зараз ми розбираємося з цим питанням і ось тут йому треба допомоги, а натомість попросити збільшення зарплат. Ще один момент6 зараз Кабмін підняв граничну ставку по будівельним роботам з 5,3 тис. грн до 7 тис. 800 і зараз нам на виконком треба виносити (питання), яку ставку зробити. З одного боку це здорожчання підрядів, якщо ми поставимо 7 тисяч гривень зарплату, а з іншого боку – це збільшення ПДФО і легалізація зарплати», - повідомив Сергій Сухомлин.

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0