Житомирянин зміг добитись гарантійного ремонту мобільного за 7 тис. грн

2018-05-17, 16:43
  0     0

За повідомленням сайту головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області, мешканець Житомира звернувся до Держпродспоживслужби після того, як у сервісному центрі отримав відмов у гарантійному ремонті його мобільного телефону Samsung J1.

«До Головного управління Держпродспоживслужби в Житомирській області звернувся споживач, мешканець Житомира, зі скаргою щодо відмови сервісного центру у проведенні гарантійного ремонту мобільного телефону Samsung J1 вартістю 6,9 тис. грн. Відмову мотивовано тим, що після прийняття на ремонт на корпусі телефону виявлено скол. Однак, в акті приймання товару на технічне обслуговування, у висновку про зовнішній стан товару, зазначено лише потертості та подряпини. За результатом розгляду звернення спірне питання вирішено на користь споживача», - повідомляє Держпродспоживслужба та зазначає: сервісний центр таки відремонтував ґаджет по гарантії з заміною основи корпуса.

Претензій до сервісного центру та його працівників у споживача не залишилось, - підкреслює прес-служба установи.





Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]

Коментарів 0